Ogłoszenie o zamówieniu na remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Głowackiego 23 w Mielcu

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM – WARIANT II – POSTĘPOWANIE MZBM-ZP/1/2023

Termin składania ofert: do dnia 5 czerwca 2023 r. do godz. 09.00.  Złożenie oferty następuje za pośrednictwem platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

W załączeniu:

  • Ogłoszenie o zamówieniu;
  • Specyfikacja warunków zamówienia;
  • Opis przedmiotu zamówienia: kolorystyka, projekt budowlany, szkic sytuacyjny, uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia;
  • Formularze edytowalne.

 

Ogłoszenie o zamówieniu

Specyfikacja Warunków Zamówienia – Rozdział I IDW i II Wzór umowy – Dostępność cyfrowa

Specyfikacja Warunków Zamówienia – Rozdział I IDW i II Wzór umowy – Scan

Kolorystyka – Elewacja południowo-wschodnia

Kolorystyka – Elewacja północno-zachodnia

Projekt budowlany

Szkic sytuacyjny

Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia

Formularze edytowalne

Sprostowanie adresu email Inspektora Danych Osobowych

Informacja o kwocie jaką Zamawiający postanowił przeznaczyć na realizację zamówienia – Dostępność cyfrowa

Informacja o kwocie jaką Zamawiający postanowił przeznaczyć na realizację zamówienia – Dostępność cyfrowa.

Informacja z sesji otwarcia ofert – Dostępnośc cyfrowa

Informacja z sesji otwarcia ofert – Scan

Informacja z sesji otwarciaofert dodatkowych Dostępność cyfrowa

Informacja z sesji otwarcia ofert dodatkowych – scan

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Skip to content