OGŁOSZENIE
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 02 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, informujemy, że od 16 marca do ODWOŁANIA siedziby Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Mielcu przy ul. Biernackiego 1 oraz Administracji Domów Mieszkalnych będą zamknięte dla Mieszkańców i Klientów MZBM.
Wszystkie sprawy prosimy załatwiać telefonicznie lub drogą mailową.
Przypominamy najważniejsze numery telefonów:
Centrala – ul. Biernackiego 1 – 17 788 4370
Administracja Domów Mieszkalnych Nr 1 – ul. Biernackiego 11a – 17 788 4374
Administracja Domów Mieszkalnych Nr 2 – ul. Żeromskiego 26a – 17 788 5203
E-Mail sekretariat.mzbm@biznes.mielec.pl